Annen facility service

Royal+ har over 30 års erfaring innen bedriftsservice. Gjennom årene har bedrifters behov for tjenester endret seg og tilpasser oss løpende våre kunders behov.

Vi kan i dag sammen med dyktige medarbeidere og samarbeidspartnere levere et utvalg tjenester i tillegg til våre kjerneområder:

Hygieneservice og hygieneartikler

Hos oss kan du velge blant et bredt sortiment av hygieneartikler til ditt toalett. Dette kan hjelpe til med å forbedre dine medarbeideres håndhygiene og redusere sykefraværet. Du leier dispenserne så du slipper investeringskostnader og får jevnlig forbruksvarene levert til deres lager før dere går tom.

Vaskeritjenester – matter, arbeidstøy og håndleservice

Med en leieløsning gjennom Royal+ kan du velge mellom et bredt utvalg av matter, arbeidstøy og håndklær som blir regelmessig vasket og vedlikeholdt. Vi tilbyr et komplett sortiment av kvalitetsprodukter som bidrar til et profesjonelt ytre.

Våre matter holder dine gulv rene, profilerer din virksomhet og bedrer innemiljøet.

Resepsjonstjenester

Resepsjonisten er ditt første ansikt utad og er en ressurs som i det daglige kan utføre flere tjenester enn å ønske ansatte og gjester velkommen. I Royal Pluss bidrar resepsjonistene med enklere kontoroppgaver og vil bidra til gode opplevelser på arbeidsplassen. Ikke bare skal resepsjonisten være oppdatert på transportmuligheter i lokalmiljøet, men skal også være en koordinator for møter, kurs og arrangementer både internt og eksternt. Skal vi organisere dekkskift og sykkelservice for ansatte fikser vi det også. Eller hva med en skjorteavtale? En Royal Pluss resepsjonist vil være “hjertet” i våre leveranser og dermed en bidragsyter for optimale serviceopplevelser ute hos våre kunder.

Blomster

Bruk av planter i kontormiljø kan være svært viktig for det opplevde uttrykket for dine ansatte og gjester, samt kan skape et bedre inneklima ved å tilføre mer oksygen, dempe støy og bedre estetikk.  Der hvor vi allerede har avtale om renholdstjenester, vil Royal+ ivareta stell og vanning av dine planter, og bistår gjerne med bestilling av både nye grønne planter, oppsatser til din resepsjon, og blomster til ditt arrangement eller spesielle markering.

Vedlikehold

Våre serviceteam kan utføre forefallende arbeid i dine lokaler. Vi tilpasser alltid våre leveranser slik at vi benytter riktig personell etter avtale og deres behov. Om ønskelig kan våre ansatte ivareta enklere vedlikeholdsoppgaver som bytte av lyskilder, feiing og snømåking etc. Våre ansatte går jevnlig gjennom deres lokaler og kan ivareta et behov for en vedlikeholdsplan for innvendige fasader og gulv, møbler og annet inventar hvor dette kan være et behov.

Avfall og resirkulering

Alle arbeidsplasser produserer avfall. Dette er fjerne avfall som blir fraktet til egnet sted av egne ansatte eller tjenesteleverandøren. Royal Pluss kan forvalte dine egne avtaler innen avfall samt bidra til tilpasninger for bedre resirkulering og gjenbruk. Der hvor vi allerede har flere tjenester, kan vi i samarbeide med våre oppdragsgivere, sikre at det er utplassert tilstrekkelige beholdere for kildesortering samt justere og bestille tømminger ved behov.

Kontorrekvisita

Ønsker du å ha bedre kontroll på utlevering av kontorrekvisita, mobilt AV utstyr og annet verdifullt utstyr for utlån eller utlevering, bistår vi gjerne med dette. I hovedsak ønsker vi at dette en tjeneste som ivaretas av våre resepsjonister som vedlikeholder lagerbeholdningen, samt har kontroll på hvem som til enhver tid benytter tilgjengelig materiell – og sørger for innlevering av lånt utstyr til avtalt tid.

Vaktmester  

Styring av eiendommens SD-anlegg overlater vi til andre, men der hvor vi allerede er inne med flere tjenester, vil vi også ha mulighet for å levere en utvidet tjeneste hvor vi ivaretar oppgaver som feiing og kosting av grus, måking av nysnø, plukking av søppel, tømme askebegre, klipping av gress osv. Vi kan også ivareta enklere andre gartnertjenester, samt fjerne uønsket graffiti etter avtale.

Ta kontakt for en uforpliktende samtale

Finn ut hvordan vi kan gjøre hverdagen enklere for din virksomhet.

Kontakt